sobota 23. února 2019

Dne 20.2.2019 se konal Ples + Nabídka

Dne 20.2.2019 se konal Ples + Nabídka

Ahoj Moji milí čtenáři, dne 20.2.2019 se konal ples na SOŠ Jablonecká tak jsem si to moc užil a byl to pro mě jeden z nejhezčích dnů na tomhle světě tak jsem si to užil, a nakonec vám sem dám pár fotek.
dne 20.2.2019 to byl den jako každý jiný tak jsem šel do školy a najednou jsem skončil v 11:20 protože to máme obědy a potom jsem se šel připravit domu tzn. na Dům E tak jsem šel do sprchy a potom pro mě přijela mamka s babičkou a až přijeli tak jsem se oblékl a potom jsme jeli na Do školy  tak a potom jsme tam  přijeli nejdříve měl paní vedoucí a pan ředitel školy úvodní proslov  a řekli program večera a ten byl tancování profil ale v našem věku žáci tak a to se mi moc líbilo a potom byl  taky tanec ale změna ty měli 4 nohy tak pro  to bylo taky úžasné. A potom byl nástup tak my jsme byly poslední ale jak se říká to nejlepší na konec a potom byla volná zábava tak jsem vyzval nejdříve moji mamku kterou jsem vyzval, ale bylo to můj nejhezčí tak mi to bude dlouho ležet v hlavě tak.
 potom byla Tombola, která byla pestrá tak, a to spočívalo že jeden lístek za 10,-Kč tak jsem měl dva výherní a jak poznáte že jste nevyhrály? no to je tak jednoduché ten lístek to číslo bylo 125   a ty výherní byly 159 tak to tak to bylo vtipné tak jsem vyhrál dvě věci to uvidíte fotku tak jsi počkejte a potom jsem tancoval se všemi dívkami a tak.


A další část dne před plesem jsem byl navržen že budu fotit a jak máme v červnu 6. nevím datum až budu vědět přesně datum tak vám to sem napíšu nebo to uvidíte na facebooku Jedličkův Ústav tak ne zapomeň sledovat FCB tak dík a já ty fotky taky budu dávat k sobě na fcb a na instagram tak mně tam taky sledujte moc děkuji zde je instagram. tak tam teď budu hodně fotit tak moc děkuji za pozornost a teď vám sem dám foto jo dík za dočtení až jsem

Žádné komentáře:

Okomentovat